2011. július 11., hétfő

Espada Club 6 kritika

Cs everyone!

Kezdjük a címmel, nos nekem tetszett a címe, nem rövid de ötletes.Bár magyarra fordítva már nem hangzik annyira jól :D.Amint elkezdtem nézni és láttam hogy villog a Batmanas vacak aszittem ott valami más lesz, de azon is elmosolyodtam amikor aztmondta, idézem: Heee tudtam hogy nem kell megbízni ezekben a szar kivetítőkben.Ez egy igen jó poén volt, de nem annyira vicces max elmosolyodik tőle az ember.Amikor Ichigoékat mutatta akkor egyből szembeütött hogy Orihime javult egy picit, ráadásul a szinkronhangja is tetszett, tiszta volt és érthető ezért grat annak aki adta.Először amikor Ichit mutattad a háttérre öszpontosítottam, mert az valóban jól sikerült.Aztán megláttam a pólóján a pedofil guyt.Na azon má szakadtam, és ma is elmosolyodok ha visszanézem.De ebben van egy kis ellentmondás is hogy a pólóján magyar zászló a szöveg mégis angol.Ezután jött a megfoghatnám a melleidet rész.Ezen szakadtam a legjobban, főleg azon hogy rajzoltad meg a könyörgő Ichigot meg amilyen szinkront ottan adott neki valaki.Amikor Orohime lenemezte az kicsit hosszúra lett nyújtva de vicces volt.Ekkor kezdődik az új fantasztikus intród, amin bevallom van mit javítani de az animációk és a képek összességében tetszettek.A zene is jó választás volt ezért egy atomgrat.Sokat fejlődtél az 1.rész óta.Főleg az Aizenes rész tetszett amikor fújta a szél, az álhatott 3 vagy 4 képből de nagyon jól megcsináltad.Grimjow sörös jelenet is egész tetszetősnek hatott amikor először láttam az 5.részben.Amikor Orihimét mutattad invertálva azzal csak egy baj volt: Az a kép a 2.részből van és már elégszer láttuk a blogodon is.Eztán Las Noches képe majd egy Haribelt üvöltő Aizen.Megtalálja a levelet h kefél Grimjowal.Ekkor meglepődtem egy kicsit.De amikor láttam h a padlót kefélik akkor nem voltam megelégedve, jobb poént is kieszelhettél volna.Amikor ott mutattad oldalról Aizen samát akkor kissé gagyin nézett ki.Nagy orr, kissé jobban is odafigyelhettél volna.Eztán végre Porc Note akcióba lendül, Aizen beszar, ráadásul Harribel a seggére csap, na azon jót nevettem, majd Harribel sikít.Az is jó volt, bár a szinkronhangok néhol túlságosan bántóak.Csak nem értem miért ment le Kurosaki sanhoz a földre.Netán me nála van a Death Note vagy mi?Rukia amikor megszólalt tetszet a hang minősége, viszont nem eléggé Rukiás sztem.Az eperke meg ott eszi a dinnyét :D.Aztán megint ottvan Aizen, és Sayel Apollo akinek egyre buzisabb a hangja, mégis ulquiorra a sorozat langyija.Sztem a kocka is lehetett volna.A szemüveget am az animékben egyszerűbben rajzolják, csak a keretet meg egy kis fényt bele azt csókolom.De a tiéd is eléggé ötletes.Ja hogy Aizen ott gatyában tartószkodott me beszart ugye, legalább ügyelsz a részletekre, de hogy szivecskés :D.Az ilyesztő rettegett Aizent egy ilyen balfasznak titulálod, ez tetszik!Na ez az Ulquiorra megin a csóró Bieber kölyökre vágyik :D, és ekkor megjelent Elton öhm lába.
Örülök hogy Dant-C bevállalta neked a szinkront, de már korábban is bevállalta a 4.rész végén, ugye?És a sorozatod buzija hogy elmosolyodik már amikor Elton kimondja h langyi.Azzal rondítottál bele amikor Aizen kimondta a nevét, elöbb elmondta volna a melóját aztán a végén mondta volna h elton amikor az ő képét mutatod nem pedig Aizenét.Na a köv képnél jól megrajzoltad eltont, bár eredeti jobb.Am amikor ott van Ichigo édeshármasba rukiával és Grimmmel akkor Rukia eléggé nyomi abban a momentumban, bár tudom mondtad régebben h Rukia nem az erősséged.Szeretlek Orihime by Ichigo írás a falon, hát nem csak a csecsét akarja v mi?:D.Egyátalán Rukiának mi köze van ehhez, hisz nem Ichigo barátnője.Csinálhatják 3 asban is a te fantáziádra bízom de azért tetszett.Ichi nem bír Ban Kait használni, ekkor egy nagy fos hang LOL.Bár először azt lehet hinni hogy az Grimjow mivel a száj bal oldalt van akárcsak Grimjow.Aztán Ichigo megidézi Orihime gumimását amit az elvetemült arrancar szeme láttára teszi magáváXD.De Grimjow képe is LOL közben.Igen látványosan hívja elő aztán a Ban Kai át, miután jól kijukasztotta a gumihimét :D.Akkor igen látványosak voltak az animációk és a hangeffektek is jók voltak.Tensa Zangetsu mondja a krapekja, de egyből leterítik.Eztán Grimi benyög egy gúnymondatot, de egyből gyün a Getsuga Tensou, amit a szinkronszínészed mondhatott volna nagyobb átéléssel is.Aztán ottan találja el a kékhajú un-casanovát és megint láthatunk egy szépen megrajzolt képet eperkéről.Csakhogy az eredeti bunyóban máshun voltak nem?Meg Ichigonak is sokkal kevesebb esélye volt.Aztán Elton híres korongja menti meg, ami már Deidarát is kihúzta a szarból ha jól értelmeztem az 1AÉ -t.A kivédésnél is egy szép animáció látható.Elton furcsán néz ki Espada ruhában,De nem feltétlenül rosszul.A csajszinkron nemtom rájátszott e h legyen mit rakni a végére vagy csak elröhögte, de ez  a durva h minden Fanficernél van legalább 1 baki.(nálam volt vagy 20 olyan amikor elkezdtem káromkodni)Aztán összességében leinterjúvoltad magadat :D.Kissé fáradt lehettél amikor az uttsó képkockákat rajzoltad, ott ugyanis azt a 2-3 at ismételte.De ez nem baj.Viszont tetszett Grimjow frizurája lelapítva.Utólag belegondolva ez helyettesítette az Espada Rádiót, szal nincs gáz.A végén pedig a kedvenc képem, MUHAHAHA.Azt szeretem a stílusodban hogy nagyjából egyedi.De nemcsak azért tetszett a Füves CS kép mert agyonszurkálta, hanem mert egy jól kidolgozott kép volt, és ezért amint közzétettem a bejegyzésem utólag rakok neked is egy ajándékképet ami majd utólag lesz elérhető.

Mindent egybevetve először azért mondtam hogy az 5. jobb volt mert a 4. és 5.rész közt több volt a fejlődés.De ez egy szinttel jobb az 5.nél, legalábbis poén szinten.Grat és a fejlődésben meg ne állj Markov!

a kép pedig max pár nap de érkezik!

Ím a kép, remélem tetszik!


4 megjegyzés:

  1. koszi ez tèlleg jò kritika volt. :) ilyeneket vàrok mindenkitol :)mellesleg rukia azèrt volt nyomi mert kicsi hely volt a megrajzolàsàra ès nehèz ha nincs hely...grimmjow azèrt ment az emberek vilàgàba mert annò yammyèk nem tudtàk kinyìrni ichit ès azt hitte neki majd sikerul.nem is tèvedett a valòs sztoriban :9

    VálaszTörlés
  2. Értem, nos amikor nekem kell arcról közelit ugyan ez a helyzet amit te Rukiáról mondtál.PL. Lichigot is 2 szer basztam el így, de mondok egy tippet h csináld: Nagyobb képbe az egészet rajzold meg, és csa kazt a részét használd fel amelyik kell.

    és örülök hogy tetszett, ugyanis ha ez tetszett a képet imádni fogod!

    VálaszTörlés
  3. a kèp viszont cseppet se kreatìv. ugyanaz mint amit èn csinàltam fuves csvel. a tuske a szemèben fejsze a fejèben a kard a vàllàban... :S

    VálaszTörlés