2011. augusztus 3., szerda

Jitsu Harcosok 2.rész Az új csapat

Cs everyone!

Már rég vártam eme sorozat új részét, a Jitsu Harcosok 2.részét.Alig vártam hogy írhassak róla egy jó kis kritikát, szal összeszedem a gondlatfoszlányaimat és el is kezdem:

Na el is kezdődik a rész, ahol mutatják(nem tudom rendesen a neveket ne kövezzetek meg :)) Vörit és kékséget.A rajzba már annyi belekötésem van hogy a fejek túl nagyok a testhez képest, valamint a háttérrel csak annyi a baj hogy csak egy icipicit lehetne árnyékolni, pl a ház a fűre vet árnyékot vagy 1-2 felhőt vagy a napot tudom is én.Na itt elkezd beszélni a vöri hogy ki kell nyírnia szegény kékségit :'(
Na aztán mondja kék barátocskánk hogy: Meg az apád faszát vagy mit.Hát a stílusa kicsit bunkó, nagyképű és idegesítő.A karaktere kb se vele se nélküle tipusú, mert minden sorozatba kell egy ilyen. :D
Aztán ad a krapeknak egy tockost, na itt is elég hosszú és vastag lett a keze a testéhez képest, viszont most nem értem miért is adja neki a tockost?Me ki akarja nyírni?Szerintem inkább futnia kellett volna mert így tuti halál xD
Aztán megszólal az a sötétség kagéja vagy ki.Ó jézusom, ezt mondja, de várjunk csak!Miért van az a krapek a sötét formályában?Na mind 1 tovább nézzük és hátha kiderül.
Na kezdődik az OP.
Megjelenik Sisi szeme, és itt egyből bele is kötnék ha nem baj:
A szem túl egyszerű, lehetne árnyalni, több színt belevinni akár a golyóba is érted?Mert úgy élethűbb szal erre majd figyelj.Egy ötletes kis elsötítés jön, ami igazán illik oda szerintem.Eztán Sisi és Minato(asszem) szembe állnak egymással, nos az égen egy felhő sincs ami nem tetszik áááááá.De am sisi jól lett megrajzolva és Minato is csak majd figyelj legközelebb az arányokra és a kézre, oks?Eztán egy tenyérösszeütés és átváltozás zöldbe.Eztán Sisit látjuk esőben, ezzel az a baj hogy az eső egyenletlenül esik, és eztán kivilágosodik.Nos igen a képbe annyi még a kritizálható hogy az egyik lába valami aszott vastag lett szegénykének.De amúgy kreatív kis képecske lett.Árnyékolás is van szal coll :D.Most az a zöldecske lóbálja a kardját, szerintem futás akar lenni.De könyörgöm rakj valami olyat a háttérbe amin látszik hogy mozog az illető nem csak nyújtózik.Majd láthajuk Minato csicskását v kit, és egyből emelkedik fel a kép.Ezzel különösebb bajom nincsen csak lehetne a háttér pontosabb is, és élethűbb.Eztán a kék halpofa gelénk néz, ebbe most nem kötök bele mert tudod te is a hibáit, de az animáció jó.Eztán a képeket váltogatod, semmi extra de nekem valamiért tetszik.De ha a Kagéknak más az eleme az ilyen formályuk ne legyen már ennyire egyforma pls mert zavaró, pl a tűzkagénak tűzszerű legyen a víznek meg mondjuk átlátszó(mivel víz) a szélnek meg ilyen szélmintás vagy mi.Aztán amikor mutattad azt a négyzetet csak utólag öttem rá hogy az egy arc alulnézetből aki zölddé alakul.Na igen az alulról rajzolást gyakorolni kell.(Én sem mutatkozom vele addig amíg nem tudom normálisan :D) Itt pedig lépked egy kéklábú illető, nah jah a földön is látszhatna hogy mozog vmennyit, a láb lehetne élethűbb és jobbak is lehetnének az arányok de jó.Aztán itt van Sisava haverja, akinek valami állat fegyvere van.Végül mutatod az ötágú csillagot(xD) és a rész címét.(Y)Sisava tesz egy megjegyzést, miszerint: Jujj de kemény vagy piroska.Grat ugyanis a hangjából tökéletesen érzékelhető a jelleme.Nagyképű, kicsit egoista tapasztalatlan kölyök.Én mindenesetre ezt vettem le.Amúgy vöröske szinkronhangja mély, és ez tetszik is, csakhát túl halk.

Na eztán Minato nem hagyja elmondani a vörösnek hogy ki is, és levágja a fejét.Kicsit morbid, és szerintem ha Sisava szemében nem volt gyanús a szürke Minato akkor eztán az lesz.Ami tetőzi ezt hogy Minato csak makog és képtelen magyarázatot adni Sisinek.Megjelenik a kékség feje, ami már megint más mint a többi képen.De sztem ez majd idővel javulni fog.Sisi fel akarja venni másik haverját is a csapatba, oks akkor lookoljuk tovább.Eztán megjelenik ez a... ennek is elfelejtettem a nevét XD.Na szal ennek egész érthető a szinkronhangja meg minden.De jóhogy elmenekült a saját házától amikor megjelent Minato aki lazán kinyírta volna.Am az itt megrajzolt hátterek jól sikerültek.Eztán egy ismeretlen krapek felajánlja hogy csatlakozzon hozzá, na igen a karbatett kezet is gyakorolni kell mert ez így olyan mint gumiemberXD.Aztán tök jó lett az a kődobás animáció, de a barna köpönyeges szinkronja jobban beleélhette volna magát.A karja is túl vastag lett.Aztán elkezdenek trécselni, ezt annyival kommentelem hogy kiderül a krapek neve, Joko.Aki felkéri a másikat hogy csatlakozzon hozzá, de az nem akarja csak akkor ha ő a góré vagy mi.Eztán amikor a száját közelről mutatod kicsit furán fest a szájmozgása a krapeknak.Jön egy Jedis poénjelenet v mi amin elmosolyodtam.(nagyon picit) de el.Majd az én fogok fizetni szöveg és már is mehetünk duma :D
Eztán láthatunk egy komát akit maga Markov szinkronizál xD.Am a krapek kicsit anorexiásnak néz ki, vagy fehér etiópnak.xD
Valaki csenget, ajtó kinyit és egyből megtudhatjuk hogy Sisava csak akkor keresi fel a haverját ha szarban van.:D Bemutatkozás majd Naname elkezd valamit dumálni(jipí tudtam a nevét) de annyira halk hogy érthetetlen.A "szőke mikulás" elmondja mi a helyzet, majd ismét csöngetnek.Bevallom special itt szorítottam hogy az én általam szinkronizált krapek legyen azXD.Nyitjuk az ajtót és lám, tényleg!Üdv Subumaru.Majd kérdezi hogy Sisi és Minato itt vannak e.A krapesz nem engedi be ezért belövi az ajtót.Ám mostmár értem hogy miért mondtad a szinkronomra hogy a többihez képest fura, mert én is nagyot OMG oltam amikor meghallottam, de hamar megszoktam magam.(:D) Késöbb Sisi megint egózik amit é... azaz Subumaru meg is jegyez.Minato elkezd vele harcolni,(itt jegyezném meg hogy amikor a sötét harci stílust mondja a keze megint nyomi) de kiderül hogy csórikámnak alig van csakrája,(igen csakrájaXD) míg Subcsimarcsi "szétrobban" tőle.Amikor megjelenik a "sötét harci mező" akkor az engem kicsit Tousen Kaname Ban Kaiára emlékeztetett.Am amikor előhívta Subumaru a lélekkardot, miért nem láttam a kezében semmiféle kardot?:)
Na, előhívja a támadást amivel a lelke 6külömböző emberbe fog záródni.De ezt Subumaru honnan tudta?Ja és mi van akkor ha a tanítványa nem akarja őt összeszedni?XDMajd "szegény" Subit a pokolba zárja.Ekkor Minato megjelenik, először Sisi kezében, majd a tanítványáéban.Ekkor kiderül hogy a 6ember kezeit amelyekben Subumaru van le kell vágni, mert csak úgy lehet ismét összerakni.Valamint így erősebb is lesz, kircsicske.Csak ugye azt nem hagynád hogy a főszereplő kezét levágják?xD
Na az uttsó beszélgetéseket már nem nagyon akarom kommentelni.
De ott a bakiknál jobban adtad a hangot mint a szinkronszínészed, akkor miért nem te adtad azt is?XD

Na összegzések:
Saját magadhoz mérve 10/10 vagy, javult minden sok grat.
A maximumhoz mérve kb 24/100, ami szerintem nagyon jó holott mint tudod én a legbénábbakat 10alá sorolom.Amúgy leszel te még jobb is hiszen látszik hogy fejlődsz, ezért ezer gratuláció.
Ha még gyakorlod az arányokat, a szemeket és az árnyékolást akkor a sorozatod népszerűsége igencsak megugrana hogy úgy fogalmazzam, Az animációk jók amúgy.Valamint remélem még több szinkronszerepet is fogok kapni, ugyanis nagyon élveztem felvenni Subumaru hanganyagát.:D

U.I.: A beígért fanartod:
(Bocs h késett a kritika de nem akartam publikálni Fanart nélkül plusz volt egy "kis" dolgom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése