2011. augusztus 5., péntek

Kritika, vagy mégsem?

Cs everyone!

Na eddig írtam össz-vissz 3kritikát.Markov úr szerint ilyen kritikát vár el mindenkitől, blablablabla.
Most a lényegre térek:
Ma (nem emlékszem hány óra volt akkor :D) valamikor rajzoltam, ment a punk zene csumára erősítve, msn eztem, forgatókönyvet írtam, ettem.Eeegen, mindezt egyszerre.Ekkor kapok egy felkérést, amitől egyből lefagy a gép pár mp re annyi ablak volt nyitva, dúsztom sem volt ki az azthittem még egy amerikai csajszi(népszerű vagyok a körükben xD) de tévedtem.Na szal elfogadom, és ki ír rám?Hát ott helybe tátvamarad a szám amikor elolvastam a nevét.A névhez tudjátok mi volt írva?Matten.
Kómába estem, de olyan módon hogy mégis józan maradtam. :)
Két dolgot sikerült elérnie a velem való "beszélgetéssel"
1.Mivel elmagyarázta hogy hogyan is kell kritikát írni, így mostantól jobban oda fogok figyelni.Mert amit most csinálok minden csak nem kritika. :(
Elmagyarázta mit hogyan kell csinálni, és kis időbe fog telni sztem de majd úgy is fogok tenni ;)
2.Sikerült ihletet nyernem, és legyártottam zsinorban 3 képet.Ha nem lennék ennyire lusta többet is tudnam volna, viszont a BN forgatóköyvébe csak úgy gyütt az ihlet és már csak pár mondat és kész is lesz.

Szóval tenksz Matten, és majd igyekezni fogok ;)

U.I.: Tudom senkit sem érdekel de az elkövetkezendő 2-3órában nem leszek elérhető, aztán meg bevágom a szunyát, mivel mostanában 8-9 kor szoktam nyugovóra térni, nekem az kb olyan mint nektek az éjféli 4 :)

2 megjegyzés: