2011. augusztus 15., hétfő

Tobi a jófiú 2.rész Rikudou senin kérése

Cs everyone!(és nem érdekel ki őrül meg eme köszönéstől :))

Na amikor elkezdtem nézni a részt ismét pozitív csalódás ért, és érzékelhető volt egy "kevéske" fejlődés a részéről.

Amikor elkezdődik látszik, hogy az elejében igencsak sok munka van, főleg a Tobi a jófiú feliratban.Bár az nem nagyon szimpi hogy a BA felirat 7 és fél másodpercig megy.Most kezdődik az "igazi" rész.Zetsut jobban is lehetett volna rajzolni, mert szerintem halálosan nyomira sikerült.Tobi is a legtöbb képen, bár ő alapból ilyen karakter :)
A story az jól ki lett találva, miszerint Tobi küldetést kap, ettől a krapektól akinek a mai napig nem birom helyesen leírni a nevét és akiről fogalmam sincs h ki a rák mert nem nézek Narutot.

A rajz néhol jó, néhol pedig eléggé rossz.Az a legroszabb amikor a fehér semmiben mutatod Tobiékat.Valami kis extrát mutathattál volna ott, vagy a karakterretöbb hangsúlyt fektetni.Mindenesetre tetszett hogy Freddy K. feltűnt a színen mert én is imádom a karakterét.Ám a rajzolási hibák benne is ugyanazok.
A többi mozizáshoz pedig sokat nem fűznék mert fogalmam sincs ki kakartak azok lenni(?!)
Az viszont kicsit fura amit Ridokuo(vagy mi) mondott miszerint filmbeli gonoszok vannak benne.Akkor Freddy -t is magából szedte elő?Vagy mi?De szerintem logikus lenne.

A poénokat is értettem, csak nem nevettem, mivel pokerfacet veszek fel gépezés közben.De am jók voltak, és értékelem is őket.

A szinkron az érthető, de csak minimálisan.Sokkal több beleéléssel kéne adnod a hangokat, plusz valamit csinálni a mikrofonddal hogy ne legyen az a zúgás a háttérben.De nem mindenhol van ilyen zúgás.

Az animációk(ami kvoltak benne) az első részhez képest jól sikerültek, főleg Rikoduonál a halylobogás, vagy az ingujjának vagy minek a lobogása.Tobinál is láthattunk szép animációt, Ahogy a rész elején a lámpamozgás.(én special utáltam volna megcsinálni és inkább kihagytam volna)

Annyit mondanék még hogy próbálj hozzászokni a painthez, mert láttam 1-2 rajzot tőled és azok tetszettek.Igazából painttel még könyebb is rajzolni(nekem) tehát nem lesz nehéz hozzászoknod.

9/100 at adok neked, amatőr vagy még nem vitás de szerintem úgy a 10.(ha lesz) részre akár megduplázhatod a pontszámot, vagy még több is lehet.

Majd érkezik egy fanart de elöbb közzéteszem ezt.

(a háttér a 2.részhez híven fehér :P)


U.I.: A címben azért van helyesen írva Ridokuo neve mert az eredeti címet másoltam be :)

1 megjegyzés:

  1. A szar Zetsu-ról jut eszembe, hogy van egy kis magyarázatom hozzá XD

    Szóval ezt a 2.részt én már közvetlen az 1-ső rész után elkezdtem rajzolni, (Március) akkoriban készült a Zetsus rajz, néhány Tobis meg néhány Rikudou Sennines képkocka is. Ezek még jó szarok voltak XD aztán 5 hónap pihi a sorozatnak XD és a többi viszonylag jobb kép mostan készültek nemrégiben :) (köztük a Tobi a Jófiús logó meg ilyenek) igazából össze vissza rajzoltam a képkockákat :) Igazából arra akarok kilyukadni, hogy pont egy olyan rajzot emeltél ki amit 6 hónapja rajzoltam XD

    A mikrofon zúgásán már dolgozom ami abból is látszik amit írtál, hogy már nincs zúgás mindenhol... nem úgy mint az 1-ben...

    Hogy jött Freddy a képbe?... Nos igen, bár erről a harmadik részben esett volna szó, de ha már így akaratod ellenére kispoilereszted, akkor elmondhatom, hogy igen valóban valami ilyesmiről van szó, de nem egészen... a többi viszont NO SPOILER

    És ismét csak köszi a kritikát :) ígérem tanulok belőle!!!

    VálaszTörlés